LAST WARNING LAGI NIH...MESTI BACA!!!...

Tags

Cakk...haha....salam semua, hehehe, sori, marah kee dengan N3 tadi tu...alaaa releks lahh, mat gebu kan kalau gurau jenis kasar...aku kan laser beb...jadi ada yang terasa tu minta maap di hari raya lah yeaaa..releks2 esok insya allahh perjumpaan blogger Johore tu berjalan seperti biasa, mudah2an dengan isin Allah swt, pada kak ummi kuantan, jangan risau, saya ok laaa....saja je...tiba2 aku nak tengok macam mana kalau aku sentap...hmm risau juga mereka2 ni pada mat gebu...huhu terharu okey...i lep u all..wahh, skandalll....hehe, Ben Ashaari guaa minta maaf lahh, jumpa esok eks, jangan lupa makan ubat..esok kita masak2 nanti kat Sedenak....Ok salam sayang semua....mat tak dann lah nak masukkan N3, dapur tengah kecah gila, dengan aku sekali berkecah nihhh....ok...salam sayang dari DTS-MAT GEBU...